انقلاب اسلامی با محوریت قرآن کریم به تمامی هجمه ها پاسخ داد

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت جریان بخشی قرآن کریم گفت: انقلاب اسلامی با محوریت قرآن کریم به تمامی هجمه ها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام علی دشتکی» با حضور در آیین اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که یکشنبه ۲۸ شهریور برگزار شد گفت: قدم های موثری جامعه قرآنی در جریان قرآنی شدن جامعه برداشته اند. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: اگر در جریان خودسازی فردی ، خانوادگی، ملی و جهانی و بین المللی قرآن کریم محور قرار گیرد شاهد تحولات موثری خواهیم بود. 

 

وی با اشاره به اهمیت توصیه های قرآن کریم در مسائل مختلف بیان کرد: حیات معنوی هدف آفرینش است که از این طریق انسان می تواند به آن مقام عالی انسانی و الهی خود دست پیدا کند.

 

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد: قرآن کریم شفا و رحمت الهی است که اگر محور قرار گیرد ما می توانیم پاسخگوی تمامی یاوه گویی ها و انحراف ها باشیم در غیر این نمی توانیم در عرصه فرهنگی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با محوریت قرآن کریم به تمامی هجمه ها پاسخ داد؛ دشمنان نظام انقلاب اسلامی آن روز که پرچم انقلاب بالا رفت حیات خود را از دست دادند و امروز برای انس با قرآن جامعه قرآنی تشکیل شده است که پشتیبانی عظیمی برای حرکت انقلاب است. 

 

افزایش سه برابری ثبت نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

 

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: در سال جای شاهد افزایش سه برابری ثبت نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان البرز رقم خورد. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز در پایان عنوان کرد: شرکت ۷۰۰ نفر در این دوره از مسابقات که نیمی از آنان در بخش تفسیر و تدبر قرآنی است نشان از رشد این مسابقات دارد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1096279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha