برگزاری اجلاسیه نماز سپاه روح الله در آذر ماه سال جاری

حجت الاسلام عبدی از برگزاری اجلاسیه نماز سپاه روح الله استان مرکزی در آذرماه سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» با اشاره فعالیت های فرهنگی و آموزشی سپاه روح الله استان مرکزی در بخش های مختلف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اجرای برنامه های فرهنگی با بهره گیری از حضور اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان در دستور کار است که تا کنون نیز برنامه های مختلفی با استقبال خودجوش جوانان و نوجوانان در این راستا برگزار شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه برگزاری اجلاسیه نماز از جمله برنامه های فرهنگی و آموزشی سپاه است، افزود: نماز یکی از نعمات بزرگ الهی و بهترین وسیله برای پالایش و تقویت معنویت، تقویت سلامت روحی و روانی و دوری از چالش ها و آسیب ها اجتماعی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه همایش ها مختلفی در ذیل اجلاسیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این همایش ها با محوریت نماز فرصتی برای تقویت باورها و معرفی ارزش های نماز برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این همایش ها با هدف ایجاد انگیزه در میان کارکنان، حساسیت بیشتری در بین متولیان این امر به منظور توسعه فرهنگ نورانی نماز در سپاه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عبدی با اشاره به اهمیت نماز و اینکه این فریضه یک واجب الهی است، ادامه داد: یکی از ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی توجه به مسجد و نماز است و اقامه نماز از اهمیت بسیاری برخوردار است که این مهم باید همواره در بین افراد جامعه نهادینه شود.

 

«نماز؛ نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه»

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه اقامه نماز در سپاه یک اولویت مهم است، خاطر نشان کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه تبیین منزلت و اهمیت نماز برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی است که باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شود و برگزاری اجلاسیه تخصصی نماز فرصتی ارزشمند در این راستا است.

 

این مقام مسئول همچنین به تشکیل کمیته های تخصصی در راستای برگزاری این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: تولید محتوا در این زمینه از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید کمیته ای نیز در این راستا تشکیل شود.

 

وی تقویت فرهنگ نورانی نماز را نیازمند نهضت تولید محتوای کیفی و کمی دانست و بیان کرد: ظرفیت های بسیاری در سطح بسیج و استان وجود دارد که می توان در راستای تبیین اهمیت و منزلت نماز به کارگیری کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت معنویت و ایجاد اقتدار معنوی در سپاه بیان کرد: تمامی همایش های نماز و اجلاسیه تخصصی با شعار، «نماز؛ نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» برگزار خواهند شد و اجلاسیه سراسری نماز در راستای تحقق این شعار می کوشد.

 

وی اضافه کرد: اجلاسیه تخصصی نماز سپاه روح الله در آذرماه سالجاری در استان مرکزی برگزار خواهد شد که قبل از اجلاسیه اصلی در کلیه شهرستان ها همایش تخصصی نماز برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1096335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha