کسب ۳ رتبه برتر قرآن استانی از سوی جامعه کار و تولید آران و بیدگل

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل از کسب سه رتبه برتر استانی توسط جامعه کار و تولید شهرستان آران و بیدگل در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اصفهان خبر داد.

حسن اربابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سه تن از قاریان و حافظان جامعه کار و تولید شهرستان آران و بیدگل در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان حائز رتبه برتر شدند.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مسابقات در رشته های حفظ کل ،حفظ بیست جزء ، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق و مفاهیم قرآن با حضور۱۵۰ شرکت کننده با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و با حضور اساتید و داوران برتر قرآن به صورت مجازی برگزار شد. 

 

اربابی ادامه داد: در این دوره از مسابقات،  «زهرا دشتی» و «الهام بوجاریان»در بخش خواهران از شهرستان آران و بیدگل به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و سوم رشته قرائت( تحقیق) شدند و «حسین عسگری آرانی» در بخش برادران، رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم را به دست آورد.

وی تصریح کرد: این مسابقات یکی از فعالیت‌های دینی است که به‌منظور ارتقا و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه به‌ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آن‌ها نسبت به مفاهیم نورانی قرآن و ایجاد رقابت سالم قرآنی، همه ساله برگزار می شود.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل افزود: نفرات اول هر رشته در دو بخش خواهران و برادران برای شرکت در مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید به وزارت متبوع معرفی خواهند شد./

کد خبر 1096350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha