برگزاری کلاس های پیش دبستانی به همت کانون در مسجد انصار اراک

اسدی از برگزاری کلاس های پیش دبستای به همت کانون اسلامی تربیت در مسجد انصار اراک خبر داد.

«محمد اسدی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار، طی برنامه ریزی های انجام شده کلاس های پیش دبستانی برای کودکان متولد نیمه دوم 94 ونیمه اول 95 را در کانون برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک افزود: این کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت و بهداشت دانش آموزان با مربیگری خانم عباسی برگزار می شود.

 

وی همچنین اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی برای کودک 4تا 6سال هم از دیگر برنامه های این کانون است که این کلاس ها نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

اسدی همچنین به برگزاری کلاس های مختلف ویژه بانوان و جوانان نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس های خیاطی، قرآن، احکام،  ریاضی ابتدایی و دبیرستان دوره دوم و فیزیک دوره دوم از دیگر کلاس های این کانون است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت همچنین ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نیز گفت: کانون اسلامی تربیت برنامه های روضه خوانی و عزاداری را نیز برای این ایام در نظر گرفته است.

کد خبر 1096355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha