بیشترین اعتبارات شیروان به حوزه راهداری تخصیص داده شد

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان گفت: امسال بیشترین اعتبارات این شهرستان به حوزه راهداری تخصیص داده شد.

«علی اکبر حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: مجموع کل اعتبارات مصوب شده سال ۱۴۰۰ در این شهرستان، هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال بوده که اعتبار تخصیص داده شده تاکنون از محل استانی، نفت، توازن، ردیف راه، آب روستایی و مالیات بر ارزش افزوده بوده است.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان عنوان کرد: طی ۶ ماهه نخست امسال ۵۶۳ میلیارد ریال از اعتبارات ابلاغی این شهرستان تخصیص داده شد.

 

حسین زاده با بیان اینکه اعتبار مصوب شده برای ۳۶ دستگاه اجرایی است، خاطرنشان کرد: از مجموع کل اعتبارات مصوب شده شهرستان در سال گذشته که ۴۰۰ میلیارد ریال بوده، ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب شد.

 

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۰، بیشترین اعتبارات در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۳۳۰ میلیارد ریال، آب ۲۴۵ میلیارد ریال و جهاد کشاورزی ۶۰ میلیارد ریال است.

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان اضافه کرد: برای امسال پروژه جدیدی برای شهرستان تعریف نشده و اولویت با طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و دیون پیمانکار است.

 

حسین زاده ادامه داد: سال گذشته از محل اعتبارات استانی، سفر استاندار و رهبری، ۶۷۵ میلیارد ریال برای ۱۸۰ پروژه نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۷۰ درصد مصوب شد.

 

 

کد خبر 1096361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha