برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط بسیج رسانه قزوین

کشاورز از برگزاری ویژه برنامه های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط بسیج رسانه استان قزوین خبر داد.

«محمد کشاورز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی پیش بینی شده است که از جمله این برنامه ها برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه شهید سردار سلیمانی است که در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: برگزاری هیئت اهل قلم با حضور مادر بزرگوار شهید شیری، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، برپایی مسیز خدمت اصحاب رسانه آبیک در محل برگزاری نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری عصر خاطره با حضور سردار آذربایجانی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است که در سطح استان اجرایی می شود.

 

وی اعلام کرد: اجرای طرح نذر خون، برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی خلاق در حوزه دفاع مقدس، حضور اصحاب رسانه در مراسم اربعین حسینی در تپه نورالشهدا قزوین، برگزاری میزگردهای مختلف با موضوع دفاع مقدس و برگزاری مسابقه تیراندازی سیمیلاتور از دیگر برنامه های بسیج رسانه استان در هفته دفاع مقدس است.

 

کشاورز تصریح کرد: برنامه دیگر ما برگزاری نشست مجازی با حضور ایمان گودرزی کارشناس رسانه و مستندساز حوزه مقاومت است و همچنین نشست اخلاق و رسانه با حضور آیت الله عابدینی برنامه دیگری است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های مذکور از چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه آغاز شده و تا چهارشنبه ۷ مهر ماه اجرایی می شود.

 

کد خبر 1096372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha