آغاز فعالیت بوستان مجازی کتاب با همت کانون شهدای نظام آباد شهرستان درگزین

کرمی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس فعالیت بوستان مجازی کتاب با همت کانون فرهنگی هنری شهدای نظام آباد در شهرستان درگزین آغاز شده است.

«غلامرضا کرمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بوستان مجازی کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین خانواده ها و نسل جوان آغاز به کار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای نظام آباد در شهرستان درگزین افزود: برگزاری کلاس اخلاق تربیتی، برگزاری کلاس فوتسال، برگزاری کلاس های قرآنی از جمله روخوانی و تفسیر قرآن، حفظ قرآن از برخی کلاس های اجرای در طرح «مسجد، مدرسه و تابستان» در کانون است.

 

وی اظهار داشت: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ارتباط خانواده‌ها با مسجد، تعامل مساجد و مدارس اجرا می شود.


وی افزود: به توجه به شرایط کرونایی فضاهای مناسب و بزرگ مدارس و مساجد، ظرفیت خوبی برای پیوند خانه مسجد و مدرسه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز افزایش مهارت آموزی برای دانش آموزان است.
 

کرمی با اشاره به اینکه پیوند مسجد، مدرسه و خانواده هدف مشترک این طرح است، ادامه داد: مطالبه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و پر کردن اوقات فراغت آنها با تعامل مدارس در این طرح دنبال می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای نظام آباد ، طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» را گامی در جهت پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: با جریان سازی و شبکه سازی و تعامل هرچه بیشتر با خانواده‌ها تلاش می‌کنیم اعضای خانواده‌ها را نیز در این طرح درگیر و همراه کنیم.

 

 

 

کد خبر 1096381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha