راهیابی ۲نفر از فردوس به مرحله کشوری چهل و چهارمین  دوره مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان فردوس از درخشش ۲ نفر از خواهران و برادران در مسابقات استانی قران کریم اوقاف وامور خیریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا حاجتی» امروز (۲۹ شهریور) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: ۲۰ نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم که در شهریور ماه ۱۴۰۰ در شهرستان بیرجند برگزار شد شرکت کرده بودند.

 
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس در ادامه بیان کرد: از این تعداد هفت نفر حائز رتبه برتر شدند و ۲ نفر نیز به مسابقات کشوری راه یافته اند.
 
 
وی در ادامه بیان کرد: آقای «محسن سکندری مقدم» در رشته ترتیل و سرکار خانم «سمیه دشتبان» در رشته ترتیل به عنوان نفر اول در چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی توانستند به مسابقات کشوری راه یابند.
 
 
حاجتی ادامه داد: «فهیمه صبحی» رتبه دوم رشته قرائت قران کریم، «نرجس خاتون مرادی» رتبه سوم رشته حفظ کل قران کریم، «فرشته مهری» رتبه اول حفظ 5جزء، «محمد عارفی» رتبه دوم رشته اذان و «محمد پور رفعتی» رتبه سوم رشته قرائت قرآن کریم در مرحله استانی از شهرستان فردوس کسب کردند.
 
 
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه فردوس در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی، آموزش و انتقال تعالیم این کتاب آسمانی در سطح جامعه است و برگزاری این مسابقات بسیار ضروری است.
 
 
کد خبر 1096434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha