همت چشمگیر کانون «فاطمیون» سامان با اجرای رزمایش مومنانه

سنایی سامانی از همت اعضای کانون فرهنگی هنری «فاطمیون» شهر سامان در به منصه ظهور رساندن اجرای مستمر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با توزیع ۳۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین عزتمندان خبر داد.

«شهرام سنایی سامانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری «فاطمیون» به مناسبت ماه صفر با توزیع ۳۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین عزتمندان در شهر سامان اجرا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «فاطمیون» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان ادامه داد: فعالان این کانون با شناسایی نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا بسته های گوشت متبرک قربانی را که با همکاری برنامه سمت خدا خیرین تهیه شده است بین این عزیزان توزیع کردند.

 

وی بابیان اینکه توزیع این کمک های مومنانه در راستای لبیک به ندای رهبری و اجرای رزمایش مواسات و همدلی صورت گرفته است گفت: این بسته های گوشت متبرک قربانی توسط مدیر و فعالان کانون فرهنگی هنری «فاطمیون» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بین نیازمندان شهر سامان توزیع شد.

 

سنایی سامانی ابراز کرد: این اقدام خداپسندانه ویژه ماه رمضان است که توسط موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیرین برنامه سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تامین شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «فاطمیون» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان ادامه داد: ذبح قربانی، تهیه بسته های معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر و مساجد از دیگر فعالیت های این کانون در ایام کرونا است و همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 1096435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha