اجرای تمرین «غواصی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در برنامه تمرین «غواصی» شرکت کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در یک برنامه «غواصی» به تمرین این ورزش جذاب و فرح بخش آبی پرداختند.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه با استقبال حدود 20 نفر از بچه های مسجد رو به رو بود و تمرین غواصی با حضور مربیان مجرب این رشته ورزشی انجام شد.

 

وی بیان کرد: آموزش و تمرین ورزش مفرح غواصی در این کانون فرهنگی و هنری در حوضچه «سد سلمان فارسی» و با رویکرد آموزشی صورت گرفت.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری در راستای آموزش مهارت های مختلف به بچه های مسجد پیشگام بوده است، عنوان کرد: حوزه ورزش نیز از جمله فعالیت هایی بوده که مورد توجه این کانون فرهنگی و هنری قرار گرفته به نحوی که بچه های مسجد در زمینه های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: اهمیت توجه به حوزه ورزش و سلامتی در این کانون فرهنگی و هنری نه تنها مورد تاکید نیست بلکه در زمینه آموزش های رشته های مختلف ورزشی این مهم به همت بچه های مسجد در حال انجام شدن است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ورزش های آبی را از رشته های مورد علاقه بچه های مسجد به ویژه کودکان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: غواصی نیز از جمله این ورزش ها بوده که از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است.

 

کد خبر 1096525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha