۵۸۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان محروم گیلانی اهدا شد

کرمی با اشاره به برگزاری پویش مردمی «مشق احسان» در راستای اعطای نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند از اهدای پنج هزار ۸۰۰ بسته نوشت افزار توسط بنیاد احسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد کرمی» امروز(دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) در پویش ملی «مشق احسان» در گلزار شهدای رشت با تاکید بر نحوره برگزاری پویش ها که به یکی از چالش‌های سازمان‌ها و نهادها تبدیل شده است گفت: این پویش‌ها گامی جهت تخقق منویات رهبر معظم انقلاب و مطالبه ایشان جهت حضور و مشارکت مردم در حل مشکلات مردم است.

 

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گیلان با بیان اینکه این ستاد در راستای رسالت اجتماعی‌اش اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در مقاطع مختلف کرده است افزود: چند سالی است که پویش «مشق احسان» جهت اهدای نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تخصیلی راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به تفاوت برگزاری این پویش در سال۱۴۰۰ که به گروه های جهادی و سازمانهای مردم‌نهاد واگذار شد اذعان داشت: یک گروه، گروهای مردمی و سازمان نهاد تخصصی در امر آموزش بودند که طی این دو سال از شیوع ویروس کرونا به شناسایی دانش آموزان محروم در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر پرداختند و لوازم مورد نیاز آنان از سوی ستاد اجرایی امام(ره) تامین شد.

 

کرمی گروه دوم را گروه‌هایی همکار با ستاد اجرایی امام(ره) از طریق برپایی غرقه‌های جلب مشارکت به منظور همگانی کردن پویش اعلام و بیان کرد: در این راستا ۲۵ غرفه در نقاط مختلف استان برپا شد که بیش از یک میلیارد ریال مشارکت مردمی جهت تهیه تبلت، گوشی هوشمند و سایر ملزومات از این طریق جمع آوری شد.

 

وی ادامه داد: از محل اعتبارات بنیاد احسان نیز پنج هزار و ۸۰۰ بسته نوشت افزار تهیه تا به دست دانش امورانی برسد که شاید رویای داشتن کیف نو و لوازم التحریر را دارند.

 

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان با ابراز امیدواری از تداوم این پویش و کمک به نیازمند از سازمان‌هایی چون جبهه فرهنگی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد استان به‌منظور شکل گیری این حرکت همگانی در استان و شناسایی مجموعه‌های توانمند مردمی فدردانی کرد.

 

 

کد خبر 1096529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha