آموزش در مقطع پیش دبستانی در شهر شهر غیر حضوری است

نیکفر گفت: در سال تحصیلی جدید آموزش در مقطع پیش دبستانی مانند مقطع ابتدایی در شهر جهرم به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (دوشنبه ۲۹ شهریور) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم، گفت: در سال تحصیلی جدید بازگشایی مدارس بصورت تدریجی انجام می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه اولویت ما ابتدا سلامت دانش آموزان است، افزود: در سال تحصیلی جدید آموزش مدارس در شهر جهرم به صورت غیر حضوری است. 

 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در روستاها گفت: مدارسی که جمعیت دانش آموزانش زیر یکصد نفر باشد، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک و نیم متر است.

 

نیکفر با اشاره به اینکه مدارسی در روستا که تعداد دانش آموزانش بالای یکصد نفر است، آموزش باید به شکل غیر حضوری انجام شود، خاطرنشان کرد: البته در مواردی با تایید شورای مدرسه حضور دانش آموزان در گروه هایی با تعداد کم آن هم ۲ تا سه روز در هفته بلا مانع است.  

 

وی با اشاره به اینکه همچنین در سال تحصیلی جدید آموزش در مقطع پیش دبستانی مانند مقطع ابتدایی در شهر بصورت غیر حضوری صورت می گیرد، گفت: تا کنون ۹۵ درصد معلمان و فرهنگیان تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند که پنج درصد باقیمانده دارای بیماری و اجازه دریافت واکسن از طرف پزشک متخصص نداشته و عده ای هم برای دریافت واکسن مقاومت داشته اند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه سرویس مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل و رفت و آمد دانش آموزان به عهده اولیاء است، تصریح کرد: طبق نظر خواهی ۹ هزار و ۶۰۰ والدین در جهرم، ۴۶ درصد موافق آموزش حضوری دانش آموزان، ۳۶ درصد موافق آموزش غیر حضوری و ۸۸ درصد موافق آموزش ترکیبی حضوری و غیر حضوری هستند.

 

کد خبر 1096530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha