نقش آفرینی سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس و مقابله با کرونا قابل تقدیر است

شهبازی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و تکریم ایثارگران گفت: نقش آفرینی سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس و مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» با حضور در آیین پروژه مسکونی یک هزار واحدی کارکنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) که دوشنبه ۲۹ شهریور انجام شد گفت: سپاه و بسیج در جامعه نقش بسزایی دارند.

 

استاندار البرز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: بنابر اهمیت و جایگاه ویژه سپاه ضروری است که ظرفیت ها و بسترهای بهبود روند کیفی و کمی این مجموعه تقویت شود که در این خصوص اجرای سیاست های دولتی نقش اساسی دارند.

 

یه گفته شهبازی، اجرای پروژه بسیجیان و سپاهیان در استان البرز که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و پیش پرداخت داشته اند ولی به دلیل کمبود و نبود زمین نتواستند اقدامی انجام دهند در قالب سیاست های دولت سیزدهم و تفاهم نامه های مرتبط در دست اقدام است.

 

وی اظهار کرد: پروژه مسکن یک هزار واحدی ویژه کارکنان سپاه استان البرز در زمینی بالغ بر ۷۰۰ هزار متر به منظور اسکان بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

 

استانداری البرز خاطرنشان کرد: عزیزان بسیج و سپاه در جریان دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی نقش اساسی داشتند و امروز در جریان مقابله با کرونا بار دیگر این حضور پررنگ شده است.

 

کد خبر 1096542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha