۳۴ کانون خدمت رضوی در آذربایجان غربی فعال است

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد گفت: ۳۴ کانون خدمت رضوی در آذربایجان غربی محرومان هر منطقه را شناسایی و جهت رسیدگی شناسایی می کنند.

«حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: ۳۴ کانون خدمت رضوی با ۱۲ رابط شهرستانی در سطح استان فعال است و خدمات فرهنگی و خیریه را به عموم مردم ارائه می‌دهند.

 

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی افزود: تمامی این کانون ها محرومان هر منطقه را شناسایی و برای رسیدگی به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مربوطه معرفی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: این کانون ها در سطح آذربایجان‌غربی از ابتدای امسال در بخش سلامت ۱۱ میلیادر ریال، خدمات پزشکی ۲۸۰ میلیون ریال، کارت نان رضوی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در بخش اطعام ۱۷ میلیارد ریال کمک کرده اند.

 

این مسئول با بیان اینکه  این دفتر طی امسال ۱۱ واحد مسکونی نیازمندان را بازسازی یا بهسازی کرده است، خاطرنشان کرد: برای این واحدها ۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است چرا که مسکن یکی از نیاز های اساسی محرومان است.

 

گفتنی است، همچنین این دفتر طی امسال ۷۵ راس دام را با ۱۸ میلیارد ریال و ۷۵ میلیون ریال اعتابر هزینه شده، قربانی کرده و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

 

کد خبر 1096636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha