گازرسانی به صنایع از مرز یک هزار واحد گذشت

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و کمک به توسعه صنایع از بدو گازرسانی به استان تاکنون یک هزار و ۵ واحد صنعتی در اقصی نقاط استان گازدار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «عباس شمس اللهی» به مهمترین صنایع گازدار شده استان اشاره  و اظهار کرد: پتروشیمی ایلام، کارخانه سیمان ایلام، بزرگترین گلخانه در هلیلان و غیره می باشد.

 


وی گفت: از این تعداد ۳۱۵صنایع در ایلام و چوار، ایوان ۱۴۵ ، آبدانان ۳۵، بدره ۶۵، چرداول ۸۷، دره شهر ۸۰ دهلران ۵۰، سیروان ۷۳ ، ملکشاهی ۸۵ ، مهران ۵۰ و هلیلان ۲۰صنایع تاکنون گازدار شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به واحد های تولیدی و صنعتی گازدار شده در مناطق شهری و روستایی استان اشاره و تصریح کرد: از این تعداد ۳۲۸ واحد مرغداری، ۱۶۹ واحد گاوداری و پروار بندی، ۱۷۰ صنایع بزرگ و مشترکین عمده و ۳۳۸ سایر واحد های تولیدی،صنعتی و خدماتی بوده است.

 

شمس اللهی با بیان اینکه این شرکت برنامه های قابل قبولی برای گازرسانی به واحد های تولیدی و صنعتی در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.


وی با بیان اینکه در سال جهش تولید بیش از ۱۸۳ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط استان گازدار شده است، گفت: در سال جاری نیز ۴۸ واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ابراز کرد:  در سال گذشته برای گازرسانی به ۱۸۳ واحد صنعتی و تولیدی ۳۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۷ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا و ۱۷ ایستگاه اندازه گیری و ۲ ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه اندازی شده است.

 

شمس اللهی یادآور شد: با گازرسانی به این تعداد صنایع ۲۲هزارو ۶۸ متر مکعب در ساعت گاز به جای سوخت های مایع جایگزین و ۹۰ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده است.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای گازرسانی به ۴۸ واحد صنعتی و تولیدی ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع و ۳ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا و ۲ ایستگاه اندازه گیری نصب و راه اندازی شده است.

 

شمس اللهی خاطرنشان کرد: با گازرسانی به این تعداد صنایع ۱۲ هزارو ۸۰ متر مکعب در ساعت گاز به جای سوخت های مایع جایگزین و ۴۸ میلیون لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده است.

کد خبر 1096642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha