۴۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با بستری ۷۷ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۴۴ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "احمد هاشمی" امروز اعلام کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24 ساعته گذشته و تا ظهر امروز 29 شهریور ماه، متاسفانه هشت نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.


 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با بستری شدن 77 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 444 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون واکسیناسیون در استان از سرعت قابل قبولی برخوردار است و تاکنون بیش از 45 درصد جامعه هدف در استان واکسن دریافت کرده اند که بیش از میانگین کشوری است.

 

 

هاشمی گفت: به دنبال افزایش سرعت واکسیناسیون در استان هستیم، به خصوص در مناطق روستایی از مردم توقع همکاری و مراجعه بیشتری برای تزریق واکسن داریم.

 

 

وی بیان کرد: از همه مردم درخواست می کنیم شدیدا به رعایت پروتکل‌ها پایبند باشند و به محض شروع علایم بیماری به نزدیکترین پزشک مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 1096673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha