۳۰ عنوان برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در خوسف اجرا می شود

صادقی گفت: ۳۰ عنوان برنامه محوری و شاخص برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با شعار«ما مقتدریم» در خوسف اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، « مسلم صادقی» امروز (30 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس 60 عنوان برنامه و 30 عنوان برنامه محوری و شاخص برگزار می شود.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید چمران خوسف با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با شعار «ما مقتدریم» از 30 شهریور در خوسف آغاز خواهد شد، گفت: همزمان با این ایام شب شعر «شعر سرخ لاله ها» برای علاقه مندان برگزار می شود.

 

وی افزود: در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس 6 گروه جهادی در شهرستان برای برداشت عناب، کمک به کشاورزان و سایر فعالیت های عمرانی خدمت رسانی خواهند کرد، همچنین مانور درمانی گروه جهادی دامپزشکی در محل روستای قلعه زری برگزار می شود.

 

وی از برگزاری 9 یادواره شهدا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان خبر داد و گفت: همچنین نمایشگاه اسوه دفاع مقدس، اربعین حسینی و صنایع دستی در محل مسجد جامع خوسف برپا خواهد شد.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید چمران خوسف با اشاره به اینکه عضو گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران بر اثر سانحه واژگونی خودرو در حین مأموریت و در روستای پی رود آسمانی شد، ادامه  داد: یکم مهر ماه یادبودی برای این شهید در روستای پی رود ماژان برگزار می شود.

 

صادقی در ادامه از افتتاح کانال آب به نام این شهید «محمد مصطفی سارنگ» خبر داد و افزود: کارگاه سبک زندگی، کارگاه آموزشی تخلفات و جرایم کارکنان، جشنواره بازی های بومی و محلی، برگزاری یادوآره آبروی محله، برگزاری هیئت اندیشه ورز و همایش فرماندهان بسیج، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته است.

 

وی در ادامه از توزیع بیش از 100 سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان خبر داد و افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان خوسف با هدف تقویت بخش نظارت بر تمامی بخش های شهرستان به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار است.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید چمران خوسف در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، شب اربعین حسینی، نشست های بصیرتی و اکران فیلم های دفاع مقدس همراه با روایتگری های دفاع مقدس به همت تمام پایگاه های بسیج و مساجد از جمله برنامه های دیگر گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

 

کد خبر 1096703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha