اجرای ۴۱ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در طبس

خبازی گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تعداد ۱۷۶ برنامه عمومی و ۴۱ برنامه شاخص در شهرستان طبس برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار «علی خبازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: اوج افتخارات نظام اسلامی ما در دوران دفاع مقدس رقم خورد و همین امر بهترین فرصت جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در ادامه بیان کرد: اگر ما امروز در اوج اقتدار قرار هستیم به‌ خاطر رشادت مردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و ما در شهرستان طبس بیش‌از ۲هزار و ۷۰۰ رزمنده و ۲۲۱ شهید داریم که با ایثار توکل و حرکت جهادگونه خود برای نظام ما افتخار آفریدند. 
 
 
سرهنگ خبازی با بیان اینکه مشکلات امروز کشور با ترویج مؤلفه‌های ایثار، توکل، ولایت پذیری و حرکت های جهاد گونه در مسئولین حل می شود، افزود: ما به‌ منظور حفظ ارزش‌ها و جلوگیری از تحریف و انتقال به نسل‌های بعدی باید این ایام را گرامی بداریم و مقوله تحریف مقوله‌ای است که دشمن به‌دنبال آن است تا مؤلفه‌های قدرت ما را بزنند و دفاع مقدس یکی از مؤلفه‌هایی است که اصحاب رسانه می‌توانند نقش مؤثری در جلوگیری از تحریف در این امر داشته باشد. 
 
 
وی عنوان داشت: ما با تشکیل ستاد گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی با دو محور دائمی و موقتی مناسب با این هفته از جمله فرهنگی ،ورزشی،خدماتی و غیره برنامه ریزی شده است.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به اینکه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تعداد ۱۷۶ برنامه عمومی و ۴۱ برنامه شاخص در شهرستان طبس برگزار می شود، گفت: آغاز تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس طبس ، تالیف کتاب پایان رنج‌ها، بهینه‌سازی و آغاز ترمیم بلوار شهدا و میدان شهدا از جمله برنامه‌های ماندگار است.
 
 
وی بیان کرد: دیدار با امام‌جمعه، رژه خودرویی، نهضت نذر خون، افتتاح واکسیناسیون خودرویی، گلباران مزار شهدا، یادواره‌های شهدا و رزمایش کمک‌های مؤمنانه از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس امسال می‌باشد.
 
 
سرهنگ خبازی ادامه داد: برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور با دیدار با امام‌جمعه آغاز و در ادامه از ۴۱ رزمنده دفاع مقدس با سخنرانی تصویری و ریاست محترم جمهور انجام خواهد شد.
 
 
مسئول اجرایی ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس شهرستان طبس گفت: در پیک‌های اوج‌گیری بیماری کرونا بسیجیان ما در قالب طرح حاج‌قاسم سلیمانی جهت همکاری به مراکز شبکه بهداشت و مدافعان سلامت وارد عمل می‌شدند و همکاری در مراکز واکسیناسیون ،ضدعفونی مناطق و مکان‌های مختلف ،حضور در مراکز بهداشتی توسط جهادگران سلامت به منظور همکاری با مدافعان سلامت در بیمارستان و تامین کپسول‌های اکسیژن برای بیمارستان ازجمله امورات مختلفی است که در طرح حاج‌قاسم سلیمانی توسط بسیجیان انجام شده‌است. 
 
 
سرهنگ خبازی در پایان تاکید کرد :شرط برگزاری تمامی برنامه ها، رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله برگزاری مراسمات در فضای باز، زدن ماسک و فاصله گذاری های اجتماعی است.
کد خبر 1096758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha