برگزاری مسابقات کتابخوانی فهمای ۱۴۰۰ ویژه بچه‌های مسجد

براتی گفت: مسابقات کتابخوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در فهمای ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران درگفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در فهمای 1400گفت: معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقاء سرانه مطالعه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور، اقدام به برگزاری۴ مسابقه کتابخوانی از کتاب های «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، پیاده تا کربلا، صعود چهل ساله و هدهد سفید» کرده است.

وی تصریح کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

براتی افزود: به نفرات برتری که در این مسابقه بزرگ کتابخوانی شرکت کنند  به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا  وبراساس تعداد نفراتی که در مسابقه شرکت کنند امتیازی به کانون آنها داده میشود.

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران با تاکید بر اینکه از آنجا كه مطالعه در دوران كودكی یكی از عناصر اصلی و تاثیرگذار در شكل گیری شخصیت كودك است لذا آشنا كردن كودكان با كتاب و كتابخوانی تاثیر بسزایی در رشد و تكامل هرچه بیشتر كودكان در تمامی ابعاد شخصیت آنان دارد ادامه داد: والدین ،پدرو مادربزرگ هاباید  كودكان خود را به كتابخوانی توصیه كنند وآنها را به سمت مطلعه سوق دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مطالعه‌ يكي‌ از بهترين‌ راه‌هاي‌ غني‌ سازي‌ و بهره‌وري‌ از اوقات‌ فراغت‌ است‌ افزود: استفاده‌ مطلوب‌ و شايسته‌ از اين‌اوقات‌ تأمين‌ كننده‌ سلامت‌ روان‌ و رشد و تعالي‌ شخصيت‌ انسان‌ است‌.

کد خبر 1096769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha