نمایش خیابانی کاروان عشق همراه با رژه موتوری در زرندیه

جوانمرد از برگزاری نمایش خیابانی کاروان عشق همراه با رژه موتوری در شهرستان زرندیه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

«احمد جوانمرد» ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برنامه های مختلفی را با همکاری سایر دستگاه ها در این ایام برگزار می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، افزود: بمناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، تعداد ۱۰۰۰ برگ پوستر طراحی، چاپ و در سطح شهرستان زرندیه توزیع گردید.

 

وی برپایی نمایشگاه عکس، نمایشگاه کتاب، نشست ادبی با نوای کاروان، نمایش خیابانی کاروان عشق همراه با رژه موتوری، خودرویی و ادوات، تقدیر از هنرمندان تجسمی شهرستان، نشست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با موضوع مقاومت، دیدار با خانواده شهید هنرمند محمدضیایی و گلباران مزار شهدای گمنام شهر زاویه را از جمله برنامه های یان ایام دانست.

 

این مقام مسئول تقدیر از مدافعین سلامت، که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند را از دیگر برنامه های این ایام دانست و اضافه کرد: فضاسازی ساختمان مجتمع فرهنگی هنری، نصب بنر در سطح شهرستان، برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های فرهنگی این ایام است.

 

جوانمرد ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را ضروری دانست و گفت: امید است با برگزاری این برنامه ها بتوانیم گام موثری در راستای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با این فرهنگ متعالی برداریم.

کد خبر 1096772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha