زیباسازی مبادی ورودی شهر موجب رونق اقتصادی می شود

زندیه گفت: مبادی ورودی شهرها نقش مهمی در تصویر سازی مسافران از فرهنگ و آبادانی شهرها دارند و اجرای طرح های زیباسازی و سامان دهی در ورودی شیراز باعث توسعه، عمران و رونق اقتصادی شهر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا زندیه»، امروز (سه شنبه 30 شهریور) در بازدید از روند پیشرفت پروژه های نورپردازی مبادی سطح شهر گفت: اجرای طرح های زیباسازی و سامان دهی در ورودی شهرها باعث توسعه، عمران و رونق اقتصادی شهر می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: مبادی ورودی شهرها نقش مهمی در تصویر سازی مسافران از فرهنگ و آبادانی شهرها دارند و با اجرای طرح ها و پروژه های ساماندهی و زیباسازی در این مبادی در شیراز تلاش می کنیم در توسعه، عمران و رونق اقتصادی شهر اقدام عملی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تسریع در اجرا و روند اجرای پروژه های نورپردازی در شیراز مطلوب است و امیدواریم این پروژه ها به زودی به بهره برداری برسند.

خاطر نشان می شود، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری از روند اجرا و میزان پیشرفت پروژه های نورپردازی تقاطع «دکتر خدادوست» و پل «طبیعت» در ورودی جاده شیراز-بوشهر بازدید کرد.

کد خبر 1096803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha