حضور هنرمند آران و بیدگلی با «خواب و رؤیا» در «پپنی» ایرلند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه انفرادی هنرمند آران و بیدگلی به صورت مجازی با عنوان «خواب و رؤیا» در شهر کاوان کشور ایرلند خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نمایشگاه انفرادی آثار هنری «محمدرضا شیروانی زاده» هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «خواب و رؤیا» در شهر کاوان کشور ایرلند برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه، که به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی به مدت دو ماه تا ۱۵ آبان در «گالری پپنی» کشور ایرلند برپا شده است، ۱۶ اثر طراحی و نقاشی با موضوع خوابها و رؤیاها به سبک اکسپرسیونیسم در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

 

ضابطی بیان داشت: محمدرضا شیروانی زاده از هنرمندان دانشجوی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی ارشد برق است که تاکنون سه نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی نقاشی در کشورهای امارات، ترکیه، آلمان، ایتالیا  و ...  شرکت داشته  و آثار این هنرمند در وب سایت های بزرگ هنری و بین المللی در کشورهای کانادا، دانمارک، ایرلند و ایتالیا نیز به معرض نمایش درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: وی همچنین در نمایشگاه های گروهی ایران در گالری های معتبر همچون گالری آ، گالری لاله، گالری صبا و موزه هنرهای معاصر تهران شرکت دارد و در روزنامه های معتبر و رسمی کشور  به نقد و بررسی آثار هنرمندان ایرانی می پردازد.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: این هنرمند نقاش که از نوابغ هنری هنرمندان تجسمی شهرستان در عرصه ملی و بین المللی است ریشه های هنری خود را مربوط به دوران کودکی زمانی که در کارگاه نقاشی فرش  پدر (عباس شیروانی زاده از هنرمندان طراحی فرش منطقه) سپری کرده است می داند.

 

علاقه مندان برای مشاهده کامل جزییات نمایشگاه می توانند به وبسایت گالری پپنی (اینجا) و همچنین پیچ اینستاگرام گالری مراجعه کنند.
 

کد خبر 1096818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha