نگاه ویژه به تشکیل دولت اسلامی موجب تداوم دولت کارآمد می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: نگاه ویژه به تشکیل دولت اسلامی و برنامه‌ریزی اصولی در شکل‌گیری اداره سالم که موجب می‌شود دولت کارآمد و خدمت گذار تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فضل‌الله کفیل رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور در دیدار با اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان کردستان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت فرارسیدن سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات گازرسانی در سرزمین کوهستانی، شیب‌دار و صعب‌العبور استان کردستان با گازرسانی در مناطقی از کشور که دشت و صاف است، بسیار متفاوت است و با مشاهده مجاهدت‌های کارکنان شرکت گاز استان کردستان که با عبور از موانع طبیعی فراوان، گاز طبیعی را به دور دست ترین نقاط و مناطق مرزی هدایت کرده‌اند، قابل ستایش و قدردانی است.

 

 وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی و رسانه‌ها در امر اطلاع رسانی گفت: امروز که با توطئه و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی روبرو هستیم می‌توان با ذکر خدمات نظام مقدس، امید آفرینی را به جامعه القاء کنیم و با آگاهی بخشی به مردم و مقایسه وضعیت گازرسانی در سال‌های قبل و حال حاضر،  توسعه عدالت اجتماعی و رفع محرومیت را آشکارکرد.

 

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور ضمن تقدیر و تشکرمجدد از زحمات مجموعه مدیریت، کارکنان و عوامل اجرایی که با تحمل انواع مشقت‌ها موجب رضایت‌مندی در سطح استان کردستان شده‌اند، خاطر نشان کرد: امروز سازمان‌های ما نیاز به تفکر بسیجی دارند و این امر با خدمت‌رسانی بدون منت و کسب رضایت‌مندی جامعه مخاطب حاصل می‌شود و با حرکت در مسیر تفکر بسیجی اعتمادسازی بین دولت و ملت بوجود می‌آید.

 

کفیل صداقت در گفتار و کردار را نمونه یک کارمند بسیجی عنوان کرد و یادآور شد: صداقت در گفتار و رفتار ما با میزان خدمت‌رسانی به مردم سنجیده می‌شود و هر چی رضایت‌مندی مردم از ما بیشتر باشد میزان حمایت آنان بیشتر شده و اعتمادسازی محقق می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشورضمن بیان نقش موثر بسیج کارمندان در سالم‌سازی ادارات، تصریح کرد: این سازمان آموزش عمومی، نظامی، عقیدتی، فرهنگی، کارکنان بسیجی، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تلاش در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی و حصول به اداره اسلامی، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در راستای ارتقاء بینش و بصیرت بسیجیان جذب شده، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و ده‌ها وظیفه دیگر را نیز برعهده دارد.

 

وی در پایان سخنان خود وظایف بسیج را این گونه ذکر کرد: سازمان دهی مناسبت‌های ملی و مذهبی، شرکت در کارهای اقتضایی و رسیدگی به مشکلات مردم وقتی که حادثه ای رخ می‌دهد و نگاه ویژه به تشکیل دولت اسلامی و برنامه ریزی اصولی در شکل گیری اداره سالم که موجب می شود دولت کارآمد و خدمت گذار تداوم داشته باشد.

کد خبر 1096889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha