اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در خرم آباد

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در خرم آباد، از ‍ دستگیری ۳۸ نفر سارق و متهم در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ «عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح محله محور ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد اجرایی شده است.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: در این طرح با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی طی 48 ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی 38 نفر سارق و متهم شدند.



وی کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی دقیق و رصد های صورت گرفته تعداد 16 سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر ، پس از انجام بازجویی های فنی و تخصصی به33 فقره انواع سرقت شامل محتویات و قطعات خودرو  و .... اعتراف، با شناسایی مالباختگان افراد دستگیر شده به همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.



سرهنگ دولتشاهی افزود: در این طرح  تعداد 22 نفر از افراد مجلوب و تحت تعقیب دستگاه قضایی و انتظامی نیز شناسایی و دستگیر که به مراجع مربوطه تحویل شدند.



وی ادامه داد: در راستای همین طرح تعداد  45 دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.



فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد خاطر نشان کرد: در همین مدت تعداد 35 نفر معتاد متجاهر به منظور بازپروی در سطح شهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز شد.



سرهنگ دولتشاهی در ادامه با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس،  از شهروندان درخواست کرد به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله  با  مرکز فوریت های پلیس 110 تماس  تا  اقدامات پلیسی صورت گیرد.

 

کد خبر 1096914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha