از برپایی نمایشگاه سنگر شهدا تا برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه هفته دفاع مقدس

افروشه از برپایی نمایشگاه سنگر شهدا و برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه هفته دفاع مقدس به همت بچه های کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم با مشارکت پایگاه بسیج خبر داد.

مصطفی افروشه مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برپایی نمایشگاه سنگر شهدا و برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه هفته دفاع مقدس به همت بچه های کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم با مشارکت پایگاه بسیج خبر داد. 

وی اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برنامه های فرهنگی متعددی در کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم پیش بینی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم با اشاره به برگزاری محفل سخنرانی و ذکر توسل به اهل بیت(ع) به یاد شهدای والامقام و با دعوت از خانواده تعدادی از آنان، گفت: این برنامه تا پایان ماه صفر هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

افروشه بیان کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدا و قرائت زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی از برپایی نمایشگاه حسرت حضور در ایام هفته دفاع مقدس برپا می شود، ادامه داد: پخش فیلم سه بعدی، افتتاح بازسازی مسجد از دیگر برنامه های است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم با اشاره به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه دانش آموزان ۹ تا ۱۵ سال، گفت: این مسابقه با موضوع دفاع مقدس و اربعین است که در قالب گروه های ۲ تا ۳ نفره می توانند روزنامه دیواری تهیه کنند.

 

کد خبر 1096949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha