اعلام برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در هفته دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این اداره کل در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» در نشست خبری که امروز (سه شنبه 30 شهریور) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به رسالت وزارت ارشاد این اداره کل در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در تلاش بودیم که متناسب با فضای اربعین حسینی بسیاری از برنامه ها را برگزار کنیم که یکی از این برنامه ها برپایی موکب هنرمندان است.

 

وی از برگزاری چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و اربعین حسینی خبر داد و اضافه کرد: این رویداد همه ساله در چذابه و ویژه جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شد که این رویداد در سال جاری به میزبانی کلانشهر اهواز برگزار می‌شود، 20 اثر نمایشی برای شرکت در این رویداد از سراسر کشور تایید شدند.

 

جوروند عنوان کرد: در بخش دفاع مقدس نیز برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که می توان به برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، مسابقات خوشنویسی، نقاشی و شعر با موضوع اربعین و دفاع مقدس، برپایی سوگواره استانی عاشوراییان و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین تقدیر از خانواده شهدای هنرمند از جمله این برنامه ها هستند.

 

وی به برگزاری مسابقه رسانه ای اشاره کرد و یاد آور شد: عکاسان و خبرنگاران می توانند آثار خود را که با موضوع دفاع مقدس است تا 30 مهر ماه به این اداره کل ارسال کنند.

 

در پایان این نشست از پوستر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و اربعین حسینی رونمایی شد.

 

کد خبر 1096951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha