نشست مجازی «روایت فتح» در گیلان برگزار می شود

کرمی از برگزاری نشست مجازی «روایت فتح» با روایتگری ناگفته های جنگ تحمیلی در گیلان خبرداد.

«پریسا کرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهارکرد: نشست مجازی «روایت فتح» با روایتگری ناگفته‌های جنگ تحمیلی از زبان «علی نجد باقری» از رزمندان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان افزود: در این نشست مجازی که همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود ضمن خاطره‌گویی رزمنده دفاع مقدس، یکی از آثار ارزشمند در حوزه ادبیات جنگ نیز معرفی و در مورد این دوران بحث و تبادل نظر می‌شود.

 


وی با بیان اینکه این نشست مجازی "روایت فتح" ساعت 10 صبح روز شنبه (3 مهر) برگزار می‌شود اعلام کرد: این نشست ازطریق پلتفرم شبکه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl در معرض دید عموم علاقمندان به ادبیات جنگ و دفاع مقدس قرار خواهد گرفت.

 

کرمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با ورود به این صفحه و کلیک بر روی گزینه میهمان در این ویژه برنامه مجازی شرکت کنند.

 

وی در پایان به دیگر برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: گلباران گلزار شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم، تهیه نماهنگ از زندگی‌نامه شهدای جنگ تحمیلی، مرور وصیت‌نامه شهدا و نمایش فیلم‌های فاخر حوزه دفاع مقدس به‌صورت مجازی برای علاقمندان ادبیات جنگ و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته در مجموعه کتابخانه های عمومی استان است.

کد خبر 1096967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha