اصناف و بازاریان شیراز هفته دفاع مقدس را با ۴۳ عنوان برنامه گرامی می دارند

مرزبان گفت: اصناف و بازاریان شیراز به عنوان اعضای پای کار نظام و دفاع مقدس با ۴۳ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس را گرامی می دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید مرزبان»، امروز (سه شنبه 30 شهریور) از تدارک ویژه اصناف و بازاریان شیرازی در هفته دفاع مقدس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: اصناف و بازاریان شیراز به عنوان اعضای پای کار نظام و دفاع مقدس  با 43 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس را گرامی می دارند.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز افزود: برخورداری از ۱۱ هزار شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و همراهی بازار در عرصه های اقتصادی پس از انقلاب نشان از جایگاه اهمیت اصناف در تحولات اجتماعی جامعه است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس در واقع صحنه تجلی وحدت و انسجام اقشار مختلف است و اصناف با حضور در صحنه های مختلفی مانند دوران دفاع مقدس، انجام تکلیف الهی و وفاداری به اسلام و پاسداری از انقلاب و کشور بود.

مرزبان تاکید کرد: اصناف و بازاریان در دوران سخت هشت سال دفاع مقدس قبل از سایر اقشار حضور سازنده و علمی داشتند و فرهنگ ایثار در میان کسبه جوان بازار نسل به نسل منتقل می شود.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس، برپایی موکب و ایستگاه ‌های صلواتی خدماتی، برپایی میز خدمت ویژه اصناف در بازارها و مجتمع های تجاری، اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش آموز»، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری دوره های سواد رسانه و بازاریابی نوین به صورت مجازی، برگزاری پرده خانه شهدا در بازارها، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار و تکریم از خانواده های معظم شهدا، اجرای پویش «نذر خون»، بزرگداشت یادواره شهدای اصناف و بازاریان، تجلیل از کاسبان امین و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ... از برنامه های اصناف و بازاریان شیراز در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز اعلام کرد: طبخ ۱۵ هزار پرس غذای گرم به صورت متمرکز در روز اربعین نیز از برنامه های اصناف شیراز است و خیران می توانند برای شرکت در این امر خیر نذورات خود را به شماره کارت 6273817010156440 به نام «موکب حضرت سید الشهدا (ع)» واریز کنند.

کد خبر 1097028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha