جمهوری اسلامی با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی در سراسر جهان سرمایه‌گذاری می‌کند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی در جهان سرمایه‌گذاری می‌کند گفت: ایران به عنوان دژی مستحکم نیاز سربازان اسلامی را در سراسر عالم تامین و آنان را با مبانی عقیدتی اسلام ناب علیه نظام کفر آشنا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (سه‌شنبه ۳۰ شهریور) در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در اهواز، دفاع مقدس را قطعه طلایی در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: تمام اهتمام سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید این باشد که بر اساس آیه 41 سوره حج، توصیه به امر به معروف و نهی از منکر و زکات تبدیل به گفتمان شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس تمام کفر در مقابل تمام ایمان قرار گرفت افزود: ما آغازگر جنگ تحمیلی نبودیم و در این جنگ که جهان با تمام تجهیزات فوق پیشرفته نظامی در برابر ما ایستاد، مظلوم واقع شدیم ولی توانستیم با قدرت الهی، رهبری امام راحل و جانفشانی رزمندگان، اجازه ندادیم که دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

 

وی دفاع مقدس را مقابله حق و باطل دانست و اضافه کرد: در جنگ تحمیلی از اخلاق نظری به اخلاق عملی راه یافتیم و عالمان و عارفانی را به جهان معرفی کردیم که راه صد ساله را یک ‌شبه طی کردند و صدای اسلام‌خواهی را در پنج قاره جهان رساندیم.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه موضع نظام جمهوری اسلامی این است که با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی در سراسر جهان سرمایه‌گذاری کند ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان دژی مستحکم و آسیب‌ناپذیر نیاز سربازان اسلامی را در سراسر عالم تامین و آنان را با مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام ناب علیه نظام کفر و شرک آشنا می‌کند.

 

«سردار عبدالرضا حاجتی» نیز در این آیین با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس چهار هزار و ۷۰۰ برنامه در استان با همکاری ۲۹ ستاد در شهرستان‌ها از امروز اجرا می‌شود عنوان کرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران حداقل اقدامی است که می‌توانیم در قبال حماسه‌آفرینی این بزرگمردان ارائه دهیم.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: نسل جوان به عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی باید بیش از گذشته با دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند چه افرادی انرژی و جوانی خود را برای امنیت و آرامش این میهن اسلامی فدا کردند.

 

وی تولید محتوای متفاوت در بستر رسانه و فضای مجازی را اولویت‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری دانست و یا آور شد: باید از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز و محتوایی متناسب با روحیه جوانان امروز جامعه تولید شود.

 

در آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، تمبر بزرگداشت سردار سرلشکر شهید سید محمد علی جهان آرا با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری رونمایی شد. این تمبر ارزشمند به زودی در موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور و موزه آستان قدس رضوی ارائه خواهد شد. در این مراسم از حمایت‌ها و تلاش‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی تمبر تقدیر شد.

 

کد خبر 1097033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha