ضرورت حمایت از خانه های کارآفرینی روستایی در راستای توسعه اشتغال

احمدی سنگری گفت: یکی از نیازهای اصلی در روستائیان آموزش مهارت های منجر به شغل است که موجب کارآفرینی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز(سه شنبه،۳۰ شهریور) در بازدید از کارگاه های آموزشی و تولیدی سنگر که در راستای اشتغال روستائیان و به ویژه بانوان روستایی در حال فعالیت هستند اظهارداشت: یکی از نیازهای اصلی در  روستائیان آموزش مهارت های منتهی به شغل است تا موجب کارآفرینی شود که باید مورد توجه و حمایت همه دستگاه های متولی اشتغال قرار گیرد.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس احمدی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه، مسئله اشتغال است که تلاش داریم با توسعه مهارت این مشکلات را کاهش دهیم.

 


وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار کارآفرینان در توسعه فضای کسب و کار و رونق اقتصادی بیان کرد: با توجه به اینکه کارآفرینان صاحب تجربه هستند می‌توانند به بهتر شدن فضای کسب و کار و رونق اقتصادی کشور کمک کنند.

 


عضو مجمع نمایندگان گیلان از تلاش ویژه برای حمایت از فعالیت‌های کارآفرینان در شهرستان رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، کارآفرینی و توسعه فضای کسب و کار به صورت ویژه حمایت می‌کنیم.

 

گفتنی است، ایجاد اشتغال یکصد نفر از بانوان روستایی بخشی از فعالیت یکساله این خانه کارآفرینی روستایی است. دراین خانه کارآفرینی گل های مصنوعی تولید می شود.

کد خبر 1097039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha