توزیع حدود ۱۷میلیارد تومان کمک مومنانه بین نیازمندان مازندران

سردار مسلمی از برگزاری سومین مرحله کمک مومنانه در سطح استان خبر داد و گفت: مجموعا در این مرحله از نهضت مومنانه برای تهیه بسته های معیشتی، جهیزیه و نوشت افزار دانش آموزان قریب به ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» عصر امروز(30شهریور) در آئین توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان مازندران از محل لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا (کیلومتر ۵ جاده قائمشهر به ساری) اظهار کرد: امروز خداوند متعال راشاکریم که شاهد برگزاری سومین مرحله از نهضت سراسری کمک های مومنانه در سطح استان هستیم.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه این رزمایش از سری برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس است، گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه هزینه های صرف شده برای تهیه ۲۰۰ سری جهیزیه ۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه برای تامین ۵ هزار بسته نوشت افزار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده هزینه شده است، افزود: این مومنانه های کمک تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

سردار مسلمی از توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمندان استان خبر داد و بیان کرد: مجموعا در این مرحله از نهضت مومنانه برای تهیه بسته های معیشتی، جهیزیه و نوشت افزار دانش آموزان قریب به ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآورشد: این رزمایش به همت سپاه کربلا و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) مازندران، اداره کل کمیته امداد استان، بسیج نواحی و خیرین برگزار شد.


 

کد خبر 1097065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha