۵ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در پایگاههای بسیج استان اجرا می شود

حسین زاده گفت: بیش از ۵ هزار برنامه در سطح پایگاههای مقاومت بسیج با شعار محوری «ما مقتدریم» در خراسان رضوی برگزار می شود همچنین فضاسازی فرهنگی، گفتمان سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف محوری هفته دفاع مقدس می باشد.

«محمد حسین زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح پایگاههای مقاومت بسیج و سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: ببش از ۵ هزار برنامه در سطح پایگاههای مقاومت بسیج با شعار محوری «ما مقتدریم» در خراسان رضوی برگزار می شود همچنین فضاسازی فرهنگی، گفتمان سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف محوری هفته دفاع مقدس می باشد.

 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) در ادامه به اهم برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و ماه صفر برنامه های در نظر گرفته شده ، همراستا با یکدیگر تدارک دیده شده است.

 

حسین زاده، پخش برنامه تلویزیونی ۱۴ قسمتی از صدا و سیما، برگزاری یادواره شهدا به صورت محلی و شهری، تشکیل ۴۰ ستاد دفاع مقدس در سطح نواحی مقاومت بسیج و برگزاری ۲۰۰ مراسم غبارروبی شهدا از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

 

وی افزود: بروزرسانی تابلوهای تبلیغاتی و اکران شهری با موضوع دفاع مقدس در سطح استان، برگزاری بیش از هزار روضه خانگی درب منازل شهدا در کنار نصب پلاک افتخار درب منازل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه آخر صفر و آغاز به کار ستاد برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی در سطح استان با محوریت کتاب دریادل از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه موشن گرافی با محوریت شهدای شاخص سپاه استان تهیه شده است که در بستر شبکه شاد در قالب مسابقه برگزار می شود؛ گفت: از بیش از ۴۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس همزمان در مجتمع آیه ها با همکاری بنیاد حفظ آثار تجلیل می شود و در استان نیز این تجلیل در شهرهای مختلف صورت می گیرد.

 

حسین زاده تصریح کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری و وبیناری با موضوع دفاع مقدس و دفاع از حرم در طول هفته و استفاده از ظرفیت مدرسین و مبلغین شبکه روشنگری، تقویت و توسعه اردوهای جهادی، تداوم نهضت خدمت مومنانه و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و نیابت از شهدا، نصب بر گزیده هایی از وصیت نامه شهدای مسجد و محل و اجرای پاتوق‌های سرود و مراسم خاطره گویی درب منازل شهدا از برنامه های هفته دفاع مقدس در مشد می باشد.

 

وی بیان کرد: نمایشگاه تصاویر شهدا در سطح محلات با نگاه الگوبرداری از سبک زندگی شهدا در هفته دفاع مقدس برپا می شود؛ همچنین نمایشگاه های موضوعی دفاع مقدس در سطح شهرستان و موزه نمایشگاه های کوچک در سطح مساجد و ادارات از آثار و وسایل شهدا و رزمندگان توسط بسیج محلات و اقشار برپا می شود.

کد خبر 1097083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha