یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس فراموش نشدنی است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع مقدس دوران پرافتخاری برای کشور است، گفت: بر همه ما لازم و واجب است این ایام را گرامی بداریم و هیچ گاه یاد و خاطره شهدا و رزمندگان‌مان را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت امروز (۳۰ شهریور ماه) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح و مسئول حوزه نمایندگی ولی لفقیه در این سپاه و سایر مسئولان و رزمندگان در یاسوج برگزار شد.

 

آیت‌ الله «سید نصیر حسینی» در این همایش، گفت: انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت که ملت ایران و جهان اسلام را از ظلم نجات دهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به حقارت‌های دوران طاغوت پایان داد، گفت: امام خمینی (ره) با این قیام ملت ایران، دین اسلام و ملت‌های زیر ستم را نجات داد و امروز می‌بینیم که نظام به فریاد همه ملت‌های مظلوم جهان می‌شتابد.

 

وی با بیان اینکه در این شرایط دشمنان ساکت نمی‌مانند و دست به توطئه‌های خطرناک زدند، یادآور شد: تبلیغات، تحریم و جنگ هشت ساله همه به خاطر انقلابی بود که ملت ایران به وجود آورد.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس دوران پرافتخاری برای کشور است، گفت: بر همه ما لازم و واجب است این ایام را گرامی بداریم و هیچ گاه یاد و خاطره شهدا و رزمندگان‌مان را فراموش نکنیم.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه اگر ملتی قهرمانانش را فراموش کرد روز زمین خوردن آن ملت است، افزود: ملت ایران هرگز قهرمانانش را فراموش نمی‌ کند.

 

سردار «حمید خرم‌ دل» نیز در این آئین امنیت و آرامش امروز را مرهون حماسه آفرینی‌های هشت سال دفاع دانست و گفت: هشت سال جنگ ما تحت عنوان دفاع نام گذاری شده به این معنا که ما طالب جنگ نبوده و نیستیم.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دفاع مقدس انقلاب ما را بیمه کرد ما در جنگ آب‌دیده شدیم و یاد گرفتیم باید روی پای خود بایستیم. دوست و دشمن خودمان را شناختیم و دو ابر قدرت شرق و غرب را به ذلت کشاندیم.

 

وی آشد: سال‌هاست که توطئه‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه شکست خورده که همه به برکت و نعمت دفاع مقدس است.

 

خرم دل ادامه داد: امروز آمریکا به اضمحلال رسیده و به زودی مانند شوروی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد اما جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما امروز در حوزه‌های مختلف به ویژه تجهیزات نظامی در لبه دانش هستیم و دو عامل نعمت ولایت و نعمت مردم پیشران حرکت انقلاب بوده است.

کد خبر 1097091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha