برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی به مدت ۱۰ شب در یادمان شهدای گمنام اندیمشک

موسوی گفت: مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی از (پنجشنبه ۱ مهر) به مدت ۱۰ شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه و فضای باز یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌شود.

«سید صادق موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: شهرستان اندیمشک طی سال‌های اخیر در ایام اربعین حسینی با پذیرایی بی‌نظیر از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در سراسر ایران و مردم سایر کشورهای جهان، به شهر خادمان امام حسین (ع) لقب گرفته است.

 

مدیر یادمان شهدای گمنام اندیمشک افزود: امسال به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین، تعدادی از مواکب توسط هیئات و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی و همچنین نهادها و ادارات در این یادمان برپا خواهند شد تا با پخت و توزیع غذا و نان گرم و نذری، به عزاداران حسینی و زائران اربعین در مسیر بازگشت، خدمت‌رسانی کنند.

 

وی اذعان کرد: مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی از (پنجشنبه ۱ مهر) به مدت ۱۰ شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه و فضای باز یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار می‌شود.

 

موسوی تصریح کرد: همکاری و تلاش فرماندار، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک در آماده‌سازی این مراسم جای قدردانی دارد.

 

کد خبر 1097097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha