لزوم تغییر مؤلفه‌های اقتصادی به نفع مردم/ اختلاف طبقانی ناشی از تفکر لیبرالی است

سردار زهرایی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی همان نسخه عملیاتی و تئوری انقلاب در بخش اقتصادی است، گفت: باید مؤلفه های اقتصادی به نفع مردم تغییر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار سرتیپ دوم «محمد زهرایی» امروز (۳۱ شهریور) در مراسم افتتاح کارگاه چیپس میوه در قاین به نمایندگی از ۱۳۰ کارگاه اشتغال خرد خانگی صندوق های قرض الحسنه مردمی خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز به نوعی نظام اداری ما را به سمت تولید فقر و محرومیت هدایت می کنند و فرآیندها، استانداردها، قوانین و آدم های تولیدکننده فقر را به ما تحمیل کردند.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اولین جنگ درون خانواده‌ها جنگ فقر و محرومیت است، افزود: تفکر لیبرالی به اقتصاد به بهانه بازار آزاد و سرمایه گذاری کلان باعث شد که اختلاف طبقاتی در جامعه ایجاد شود.

 

وی با اشاره به اینکه ما در یک دفاع مقدس نوین در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن هستیم، ادامه داد: ماحصل تفکر لیبرالی که متاسفانه در دولت‌ها تکرار شد باعث فاصله گیری مردم از اقتصاد بود.

 

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی همان نسخه عملیاتی و تئوری انقلاب در بخش اقتصادی است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی منهای مردم برابر با صفر مطلق است و باید مولفه های اقتصاد به نفع مردم تغییر کند تا پس از آن شاهد نجات اقتصاد باشیم.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور از ظرفیت های نامتناهی کشور گفت و ادامه داد: در دفاع مقدس ما افرادی از جنس شهید باقری‌ها و محمود کاوه‌ها را شناختیم و امروز در دفاع مقدس نوین محمود کاوه‌ها اشتغال‌آفرینان و تولیدکنندگان هستند.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه بخش مردمی در دولت سیزدهم پررنگ خواهد شد، گفت: بسته مردمی کردن ماموریت های دولت را سازمان بسیج مستضعفین قبول کرده است و با وزارتخانه های مختلف و هیات دولت در حال رایزنی هستیم این اتفاق رقم بخورد.

 

سردار زهرایی بیان داشت: در این راستا بسیج به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر بین امام امت و امت قرار می‌گیرد و به مردمی کردن دولت یک سامانی خواهیم داد.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به اهمیت بکارگیری نیروی انسانی جوان در مدیریت‌ها، بیان کرد: اگر مسئولیت را به نسل جدید انقلاب واگذار کنیم در گام دوم انقلاب به تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید.

 

وی با گریزی به پیشقدم بودن مردم در نهضت کمک های مومنانه علی رغم فشارها و تنگناهای اقتصادی، افزود: سال گذشته در یک مرحله نهضت کمک های مومنانه بیش از ۱۴ میلیون بسته معیشتی توزیع شد و همچنین پنج هزار و ۲۸۰ زندانی آزاد شدند.

 

سردار زهرایی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس یک عرصه عمل برای انقلاب اسلامی بود.

 

وی در ادامه دفاع مقدس امتداد انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی را امتداد خط عاشورا دانست و افزود: دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرد که ۶۰ کشور تا بن دندان مسلح در مقابل یک انقلاب نوپا اما مردمی انقلابی و ولایی نمی توانند کاری را از پیش ببرند.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور در پایان تصریح کرد: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد اما تاکتیک، شیوه و روش ها تغییر کرده است.

 

کد خبر 1097166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha