تخلف ۲۲ نانوایی به دلیل تعطیلی خودسرانه و گرانفروشی در جهرم

اتحاد گفت: با ۲۲ واحد صنفی در جهرم به دلیل عدم رعایت ساعت پخت، تعطیلی خودسرانه و گرانفروشی با آنان برخورد و پرونده آنان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طی ۲ گشت مشترک از نانوایی‌ های در سطح شهر جهرم بازرسی شد که ۲۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ساعت پخت، تعطیلی خودسرانه و گرانفروشی با آنان برخورد و پرونده آنان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: به طور جدی به واحدهای صنفی خبازی تذکر می دهیم در صورت ادامه تخلف نسبت به قطع سهمیه آرد آن اقدام می کنیم. 

 

وی بیان کرد: اتحادیه صنف خبازان مکلف شده است تا لیست تعطیلی نانوایان در روزهای هر ماه را مشخص و به اداره صمت و اتاق اصناف ارائه دهد و همچنین با نصب بنر در واحدهای صنفی روزهای تعطیلی اطلاع رسانی شود.

 

اتحاد با اشاره به اینکه شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب از طریق اتحادیه‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه در روند صدور پروانه کسب اتاق اصناف جهرم رتبه دوم را در استان فارس کسب کرده است و باز هم در روند صدور پروانه کسب تسریع می شود.

 

وی در پایان در مورد نحوه فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز گفت: این فروشگاه ها طبق دستورالعمل سازمان صنعت و معدن، بایستی نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام کنند و قطعاً با واحدهایی که در این زمینه اقدام نکنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

کد خبر 1097179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha