صدور ۲۳۳ اخطاریه بهداشتی برای اصناف

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون،۲۳۳ اخطاریه بهداشتی برای اصناف شیروان صادر شده است.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: طی این مدت، 6 هزار و 855 بازدید از مراکز تهیه و توزیع  صورت گرفت که برای 233 واحد صنفی اخطاریه بهداشتی صادر شد.

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 83 واحد متخلف بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

 

 

هاشمی با اشاره به این که بیشترین تخلفات مربوط به خوار و بارفروشی ها، خبازی ها و آرایشگاه ها است، خاطرنشان کرد: بعد از بازرسی های انجام شده دراین مدت، 73  واحد به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

وی با اشاره به این که شهروندان همکاری خوبی در اطلاع رسانی با  شبکه بهداشت در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف داشته اند، اضافه کرد: در همین راستا  88 مورد رسیدگی به شکایت مردمی انجام شد و نتیجه خوبی در ادامه روند رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و غیره صورت گرفت.

 

 

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیشترین قشر آسیب دیده اصناف هستند که باید با همکاری های لازم کمک کنند تا زنجیره این ویروس قطع شود و دولت و سایر ارگان ها برنامه های حمایتی برای اصناف انجام دهند.

 

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه درصد عمده ای از مردم شهرستان از اصناف هستند لذا اگر خودشان رعایت نکنند آسیب می بینند و مردم هم باید در این زمینه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

 

شهرستان شیروان چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد. 

 

 

کد خبر 1097230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha