امروز سرافرازی جمهوری اسلامی در پرچمداری مقاومت در دنیا قابل مشاهده است

سردار نجفوند با بیان اينکه امروز سرافرازی جمهوری اسلامی به خصوص در پرچمداری مقاومت در دنیا قابل مشاهده است گفت: انقلاب اسلامی ما به دنیا ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار علی نجفوند» امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریور) در صبحگاه مشترک که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: اگر ما در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل تمام زر و زور و تجهیزات دنیا موفق بودیم، تنها به‌واسطه اطاعت محض از رهبری داعیانه امام راحل و بعد از جنگ هم مقام معظم رهبری بود.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: اگر دیروز ما در شکستن حصر آبادان مشکل داشتیم، امروز حصرهای زیادی از جمله محاصره لبنان و غزه شکسته‌ایم.

 

وی اذعان کرد: اگر در گذشته یک کشتی، ناو یا هواپیمای جنگی از آمریکا بلند می‌شد، کشورهای دیگر پرچم سفید بلند می‌کردند ولی امروز به‌واسطه درس مقاومت جمهوری اسلامی، شاهد هستیم که آمریکایی‌ها شبانه از افغانستان فرار کردند و حتی همپیمانان خودشان در ناتو را هم جا گذاشتند.

 

سردار نجفوند با بیان اينکه امروز سرافرازی جمهوری اسلامی به خصوص در پرچمداری مقاومت در دنیا قابل مشاهده است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما به دنیا ثابت شده است.

 

وی عنوان کرد: ناو آمریکایی بارها در خلیج فارس وارد شد و تذکر گرفت و امروز حصر دریایی را هم به‌واسطه ارتش ولایی جمهوری اسلامی شکسته‌ایم.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: برای اولين بار در طول تاریخ، ناوهای ارتش جمهوری اسلامی بدون سوختگیری از هیچ کشوری، مرز دریایی ایران را گسترش دادند و به سلامت به وطن بازگشتند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز به واسطه داشتن رهبری فرزانه، پرچم جمهوری اسلامی در دنیا در اهتزاز است یاد آور شد: هر کشوری به جمهوری اسلامی تکیه کرده، پا بر جا مانده اما هر کسی هم به دنیای استکبار تکیه کرده، شکست و حزن و اندوه، آن را فرا گرفته است.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» نیز با بیان اینکه شهدای بزرگوار ما در این مسیر جان دادند تا شرف، دین، ناموس و میهن را به دست دشمن ندهند ابراز کرد: باید یاد و خاطره شهدای والامقام و رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

 

امام جمعه اندیمشک ضمن اشاره به نقش‌آفرینی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تلاش کنیم تا ادامه دهنده راه شهیدان و مجاهدان دوران دفاع مقدس باشیم.

 

کد خبر 1097232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha