هفته دفاع مقدس در ماسال با رژه خودرویی آغاز شد

همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی نظامی و انتظامی در ماسال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس یگان‌های موتوری و خودرویی نظامی و انتظامی ماسال در سطح شهرستان رژه اقتدار را به نمایش گذاشتند.

 

این مراسم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماسال آغاز شد و یگان‌های موتوری و خودرویی نظامی و انتظامی شهرستان در سطح شهر اقتدار و صلابت خود را به رخ دشمنان این مرز و بوم کشاندند.

 

موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

«کامیار مهدی‌پور» در حاشیه این مراسم به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و اظهار کرد: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند.

 

وی گفت: شهدا و ایثارگران با جانفشانی توانستند عزت، شرف و افتخار را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای ملی است.

کد خبر 1097239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha