کانون های مساجد موجب تقویت مسجد می‌شود

حجت الاسلام ميرحاج با بیان اینکه نقش محوری مسجد بر کسی پوشیده نیست گفت: کانون‌های مساجد یکی از ارکان‌هایی است که موجب تقویت مسجد می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ حجت الاسلام «ميرحاج »در مراسم تجليل از مدير کانون فرهنگي هنري ياس نبي درجزين جذب کودکان و نوجوانان به مساجد را مهمترين وظيفه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برشمردوگفت: ارکان مساجد که در سنگر مسجد فعاليت مي کنند نقش مهمي در جامعه اسلامي دارند و اگر هر کدام از اين ارکان وظيفه خودشان را انجام دهند قطعا نتايج خوبي را شاهد خواهيم بود.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) درجزين با بیان اینکه مسجد مهمترين سنگر و پايگاه اجتماعي در اسلام بوده است اظهارامیدواری کرد:ما هم بتوانيم از اين سنگر مهم اسلام دفاع کنيم.

 

وی گفت: اگر بتوانیم کارهای فرهنگی خوبی را در مساجد به اجرا بگذاریم، بدون شک مساجد موثرترین نهاد فرهنگی خواهند بود.

 

حجت الاسلام ميرحاج با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به اقتضای زمان و مسائلی که در جامعه پیش می‌آید برنامه‌های خود را طراحی و اجرا می‌کنند،اظهار کرد: کارکرد کانون‌ها قبل از کرونا و بعد از کرونا بسیار متفاوت بوده و به همین دلیل فعالیت‌های فرهنگی در مساجد بسیار ماندگار است.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) درجزين تصریح کرد: یک مسجد با تمام ظرفیت‌هایی که خداوند در آن قرار داده، در اختیار ما است و باید با همگرایی و هم افزایی بهره لازم را ببریم.

 

وي با تجليل از اقدامات مدير کانون فرهنگي هنري ياس نبي بيان کرد: خانم مطهري نژاد قطعا در ابتدا يک همسر خوب و در ادامه مادر خوبي هستند که در زمينه فعاليت هاي اجتماعي نيز ورود پيدا کردند و برنامه هاي مختلفي را در سطح شهر درجزين و شهرستان مهديشهر را برگزار مي کنند.

 

حجت الاسلام ميرحاج گفت :کانون فرهنگي هنري ياس نبي در تمامي مناسبت هاي ملي و مذهبي حضور پر رنگي دارد که مهمترين اقدام کانون جذب کودکان و نوجوانان به مساجد مي باشد.

کد خبر 1097243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha