سنجش سلامت ۴ هزار نوآموز پیش دبستانی در استان همدان

پورداود، با بیان اینکه سنجش سلامت ۴ هزار نو آموز همدانی آغاز شده است، گفت: تمامی پایگاه های سنجش ضد عفونی شده اند و بسته ها و اقلام بهداشتی در این پایگاه ها توزیع گردیده است.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 4 هزار نوآموز پیش از دبستان استان از 20شهریورماه شروع شده و تا پایان آبان‌ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: تمامی پایگاه های سنجش ضد عفونی شده اند و  بسته ها و اقلام بهداشتی در این پایگاه ها توزیع گردیده است.

 

وی تعداد پایگاه های سنجش پیش دبستانی استان را 6 پایگاه ذکر کرد و افزود: این پایگاه ها در شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و بهار دایر گردیده است و در هر پایگاه روزانه 33 نوآموز براساس نوبت گیری مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

 

وی همچنین از توزیع 800 دستگاه تبلت اهدایی به دانش‌آموزان کم برخوردار استان خبر داد و گفت: تبلت های اهدایی به مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق جهت اهدا به دانش آموزان تحویل داده شد.

 

گفتنی است،  این تبلت ها جهت بهره مندی دانش آموزان کم بضاعت از آموزش های مجازی در شبکه شاد توسط آموزش و پرورش استان تهیه شده است.

 

 

کد خبر 1097259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha