۵۰ کیسه آرد کمک مومنانه بچه مسجدی ها به نیازمندان سیستان وبلوچستان

بابایی گفت: هم زمان با ایام ماه صفر و به منظور خدمت به محرومین طرح کمک مومنانه در راستای رواق همدلی با اهدای ۵۰ کیسه آرد توسط بچه های کانون فائزون اجرا شد.

مرتضی بابایی مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با بیان این مطلب که فعالیت های اجتماعی در صدر برنامه های کانون قرار دارند، گفت: هم زمان با ایام ماه صفر و به منظور خدمت به محرومین طرح کمک مومنانه در راستای رواق همدلی اجرا شد.
وی افزود: در راستای این طرح تعداد ۵۰ کیسه آرد خریداری شده و با کمک بچه های مسجد در بین نیازمندان روستاهای سیستان و بلوچستان توزیع شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون بیان کرد: همچنین تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، گوشت قرمز، ماکارونی، سویا و حبوبات درب منازل نیازمندان تحویل شد.
بابایی ابراز کرد: هدف از اجرای طرح کمک مومنانه، دستگیری از نیازمندان است چرا که در این شرایط فعلی قادر به تامین مایحتاج ضروری خود نیستند.

وی در خاتمه عنوان کرد: طرح کمک مومنانه همچنان تداوم دارد و ما قصد داریم با همدلی و همراهی اعضای کانون و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم به نیازمندان بیشتری خدمت رسانی کنیم.

 

کد خبر 1097287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha