جذب نوجوانان و جوانان حکایت از توفیق کانون‌های مساجد در کار به توان مردم دارد

حجت الاسلام موذنی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به خوبی توانسته‌اند از ظرفیت نیروهای مردمی برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی استفاده کنند. جذب نوجوانان و جوانان حکایت از توفیق آنها در کار به توان مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی موذنی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هر کاری که با مسجد پیوند بخورد ماندگار می شود، اظهار کرد: ما اگر می خواهیم در زمینه اقتصادی نیز شاهد کاهش بیکاری، تورم، گرانی و از سوی دیگر شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم باید از ظرفیت مساجد و اهالی مسجد استفاده کنیم.

 

این استاد حوزه علمیه تهران در ادامه با بیان اینکه کاری که مساجد در دوره شیوع بیماری کرونا در حوزه خودکفا کردن در زمینه اقلام بهداشتی انجام دادند در صورت مدیریت صحیح مسئولان می تواند در سایر زمینه ها نیز به کار گرفته شود، گفت: این گونه موفقیت های مساجد علاوه بر انگیزه بالا و پرتوان ائمه جماعات نیازمند همت مضاعف بچه های مسجدی می شود که کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله آنها هستند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به خوبی توانسته اند از ظرفیت نیروهای مردمی برای برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

 

موذنی افزود: کانون های فرهنگی هنری در تحقق شعار به توان مردم بسیار موفق بودند و به همین دلیل است که درصد بسیار بالایی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد نوجوانان و جوانان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه اقتصادی و اجرایی شدن نام های هر سال باید بیشتر از گذشته فعالیت کنند به طوری که نیروهای عضو این کانون های فرهنگی هنری مانع زدایی در حوزه جهش تولید را ذکر مدام خود بدانند؛ به این صورت می توانیم امیدوار باشیم که تلاش همه جانبه ای برای رونق تولید و استفاده از کالاهای داخلی به یک خواسته عمومی تبدیل شود و همه در اقصی نقاط کشور برای این مهم تلاش کنند.

کد خبر 1097303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha