آمادگی شبانه روزی بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش برای واکسیناسیون عمومی

امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی با بیان اینکه دستوری برای اعزام پزشک و پرستار برای اربعین نداشتیم گفت: بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش امادگی شبانه روزی برای واکسیناسیون عمومی دارد و به هرمیزان که دولت واکسن در اختیار قرار دهد به هموطنان ارایه می دهیم.

امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اربعین گفت: با توجه به اینکه امسال اعزام زمینی صورت نمی گیرد و هر ساله در اعزام زمینی شاهد احداث بیمارستان های نیروی زمینی و ارایه خدمات به زوار بودیم اما تاکنون مقرر شده است اعزام زمینی صورت نگیرد و در اعزام هوایی نیز اگر لازم به آزمایش و تست های مورد نیاز باشد، نیروی زمینی اعلام آمادگی کرده که می تواند در این زمینه کمک رسانی کند تا در این موضوع نیز زائرانی که با پرواز برای زیارت اربعین می روند، مراکز نیروی زمینی آمادگی آن را دارند که در انجام آزمایش های مورد نیاز کمک کنند و تاکنون هیچ دستوری مبنی بر اعزام پزشک و پرستار برای مراسم اربعین نداشته ایم.

 

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش افزود: در صورتی که اعلام کنند مانند هر سال آمادگی آن را داریم که به زائران خدمات پزشکی مورد نیاز را ارایه دهیم .

 

وی در مورد فعالیت اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در موضوع واکسیناسیون اظهار کرد: نیروی زمینی آمادگی آن را دارد به هر میزانی که واکسنی که دولت بتواند در اختیار ما قرار دهد به صورت شبانه روزی در تمام نقاط ایران این خدمات را به هموطنان ارایه دهد.

 

وی تصریح کرد:  نیروی زمینی به گستره ایران اسلامی پادگان و مراکز بهداشتی و نیروی انسانی دارد و آمادگی آن را داریم که 7 هزار واکسن که در روز به ما دهد به همان تعداد را به هموطنان ارایه دهیم و امیدواریم زودتر واکسیناسیون عمومی انجام شود. ما توانایی آن را داریم تا در هر جایی که نیاز به احداث مراکز واکسیناسیون باشد از این ظرفیت خود استفاده کنیم و در حال حاضر 16 مرکز واکسیناسیون نیروی زمینی در کل کشور فعال هستند.

کد خبر 1097307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha