انجام بیش از ۱۲ هزار ماموریت اورژانس در ۶ ماهه نخست سال جاری در جنوب غرب خوزستان

نقیبی از انجام بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس در ۶ ماهه نخست سال جاری در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: خدمات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

«سید نادر نقیبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: خدمات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ خدمت رسانی خدمت رسانی انجام شده است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از وجود ۱۱ پایگاه شهری و ۱۹ پایگاه جاده ای در جنوب غرب خوزستان خبر داد و افزود: این مرکز مدیریت دارای ۳۲ دستگاه آمبولانس یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

 

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی توسط نیروهای این مرکز تصریح کرد: بنا به گزارش واحد دیسپچ مرکز این مدیریت ۱۲ هزار و ۶۷۸ بیمار و مصدوم در ۶ ماه نخست سال جاری خدمات درمانی دریافت کرده اند که ۷ هزار و ۲۰ ماموریت در شهرستان آبادان، سه هزار و ۹۱۶ مورد در شهرستان خرمشهر و یک هزار ۷۴۲ ماموریت در شهرستان شادگان صورت گرفته است.

 

نقیبی اضافه کرد: از تعداد ۱۲ هزار و ۶۷۸ مورد در شهرستان آبادان، ۲ هزار و ۹۱۱ مورد تصادفی و ۹ هزار و ۷۹۷ مورد نیز غیر تصادفی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ماموریت ها افزایش داشته است.

 

وی به افزایش تعداد کل تماس ها به این مرکز در  سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹ هزار و ۵۹۰ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس (دیسپچ) برقرار شده که از این تعداد نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ تماس مزاحمت تلفنی بوده که خوشبختانه مزاحمت ها نسبت به مدت مشابه ۶ ماهه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: با پیگیری های انجام شده در سال جاری ۱۵نفر به نیروی انسانی اورژانس ۱۱۵ اضافه شده و در سال جاری مجوز استخدام بسیار خوبی به این مرکز اختصاص داده شد که تا پایان سال به این مجموعه اضافه خواهند شد.

 

کد خبر 1097328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha