برگزاری ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان

بقایی، از پیش‌بینی برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال در همدان خبر داد و گفت: طرح آبروی محله یا روضه‌های شهدا مقابل ۸۰ منزل شهید در این هفته برگزار می‌شود.

«علی بقایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را با همت جمعی و با شعار "ما مقتدریم" با برنامه‌های مختلف آغاز خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان از پیش‌بینی برگزاری ۴۰ عنوان برنامه خبر داد و افزود: طرح آبروی محله یا روضه‌های شهدا مقابل ۸۰ منزل شهید در این هفته برگزار می‌شود.

 

وی از مراسم گرامیداشت شهید سال شهرستان، شهید نیکبخت در ۲۶ حوزه مقاومت بسیج سخن گفت و افزود: مراسم گرامیداشت شهید سال استان، افتتاح حوزه‌های مقاومت، عطرافشانی گلزار شهدا در روستاها و شهرهای همدان، تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از برنامه‌های هفته بسیج شهرستان همدان است.

 

وی با بیان اینکه در این هفته ۱۱ حوزه مقاومت بسیج به تعداد حوزه‌های  شهرستان اضافه و در مجموع ۲۶ حوزه می‌شود گفت: این حوزه‌های مقاومت به نام شهیدان سال نامگذاری شده است.

 

بقایی با اشاره به نامگذاری حوزه‌هایی هم به نام شهیدان زن استان گفت: به نام شهید سیده منیره سیف و شهید خانم دباغ نیز حوزه‌های نامگذاری خواهد شد و سایر حوزه‌ها به نام اهل بیت(ع) نامگذاری می‌شود.

 

وی به نقاشی تمثال شهید نیکبخت، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، تئاتر خیابانی، اعزام راویان دفاع مقدس به ادارات و مراکز درخواست‌کننده در این هفته اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و نیز مسابقات ورزشی در سطح محلات برگزار می‌شود.

 

 وی به برنامه‌های قرارگاه جوادالائمه(ع) در خصوص رفع محرومیت‌ اشاره کرد و افزود: تجلیل از شهدای مدافعین سلامت و کادر درمان با اعزام ۱۴ گروه به نیابت از شهدا در دستور کار است.

 

 

کد خبر 1097333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha