۳ یادمان شهدای گمنام به بهره برداری خواهد رسید

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ۳ یادمان شهدای گمنام همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرهای اردبیل، اصلاندوز و جعفرآباد به بهره برداری خواهد رسید.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 3 یادمان شهدای گمنام همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرهای اردبیل، اصلاندوز و جعفرآباد به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: 74 شهید گمنام در 33 نقطه از استان اردبیل به خاک سپرده شده است که حدود 75 درصد پروژه های عمرانی یادمان های شهدای گمنام به اتمام رسیده است.

 

این مقام مسئول افزود: همکاری نهادهای اجرایی برای تکمیل یادمان های شهدای گمنام بسیار کند است و تاکنون باید عملیات عمرانی این یادمان ها به اتمام می رسید.

 

واحد اذعان داشت: یکی از این یادمان ها در دانشگاه محقق اردبیلی واقع است که با همکاری مدیریت این دانشگاه عملیات عمرانی این یادمان با سرعت بیشتری به اتمام رسید.

 

وی عنوان کرد: حضور شهدای گمنام در استان با درخواست ائمه جمعه و مسئولان رخ می دهد و باید در خصوص اتمام المان های یادمان های شهدای گمنام نیز پای کار باشند تا این وظیفه به خوبی و در زمان مناسب صورت گیرد.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت: امیدوارم در شهرستان ها فرمانداران همت بیشتری برای پایان عملیات عمرانی یادمان های شهدای گمنام داشته باشند.

کد خبر 1097349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha