دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران است

ساجدی‌پور دفاع مقدس را رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران دانست و گفت: دفاع مقدس، هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است.

«محمد ساجدی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، دفاع مقدس را رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس، بیانگر ایستادگی و مقاومت بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

 

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید شمال خوزستان با بیان اينکه دفاع مقدس به عنوان طلیعه جاودانه غرور ملی محسوب می‌شود افزود: دفاع مقدس، هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال‌زدنی آنها جاودانه شد.

 

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس، نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است اذعان کرد: این روزها سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کردند و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

 

ساجدی پور به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جایگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و آنها را تکریم کنند.

 

کد خبر 1097394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha