۱۲۰ راهبر آموزشی وتربیتی در استان کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می کنند

۱۲۰ راهبر آموزشی وتربیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد سال تحصیلی جدید نظارت بر کلاس های چندپایه عشایری و روستایی را به عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی زهرایی» امروز چهارشنبه (31 شهریورماه 1400) از آغاز به کار 120 راهبر آموزشی و تربیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد که نظارت آموزشی و تربیتی خود را بر کلاس های چندپایه عشایری، روستایی و مرزی استان از ابتدای مهر در سراسر استان آغاز خواهند کرد.
 
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه بیماری کرونا در کشور و استان سایه انداخته، ضرورت و اهمیت کار راهبران آموزشی و تربیتی بیش از پیش احساس می شود.
 
 
وی ادامه داد: وجود این تعداد راهبر که با تهیه و تولید درسنامه های آموزشی، نظارت و بازدید آموزشی از کلاس های چندپایه عشایری، روستایی و مرزی، جلب مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد جهت تجهیز مدارس عشایری و روستایی باعث توسعه کمی و کیفی مدارس ابتدایی استان خواهند شد.
 
 
زهرایی گفت : انتخاب و انتصاب راهبران آموزشی استان براساس آزمون و مصاحبه صورت پذیرفته و افراد منتخب ضمن دارا بودن شایستگی های عمومی و تخصصی لازم، اسامی آنها جهت نظارت بر کلاس های چندپایه عشایری، روستایی و مرزی استان به کلیه شهرستان ها و مناطق استان ابلاغ شده است.
 
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای صحیح برنامه درسی و اهداف قصد شده در دوره ابتدایی، ارتقای کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی در مدارس روستایی، عشایری، مرزی، ارتقای سطح مهارت های حرفه ای معلمان و تبادل تجربیات آموزشی و پرورشی، جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان با ارائه خدمات مشاوره ای مرتبط و کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم روستایی، عشایری و رسیدن به سطح منطقه ای به منظور تحقق عدالت و فرصت های برابر آموزشی را از اهداف به کارگیری راهبران آموزشی و تربیتی بر شمرد.
کد خبر 1097401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha