نقاط پنهان دفاع مقدس باید برای جامعه تبیین شود

حجت‌الاسلام علیخانی گفت: نقاط پنهان دفاع مقدس باید برای جامعه تبیین شود تا مردم با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام «محمود علیخانی» امروز( ۳۱ شهریورماه) در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر اظهار کرد: نیروهای بسیج مردمی،نیروهای نظامی و انتظامی در طول هشت سال دفاع مقدس با وحدت و اطاعت از ولایت ‌فقیه نه تنها بر دشمن غاصب بلکه بر جبهه گسترده استکبار جهانی  پیروز شدند.

 

امام جمعه رامسر علت تداوم دشمنی استکبار نسبت به  ایران اسلامی را ایستادگی مردم و مسئولان بر ارزش‌های دینی و انقلابی دانست و ادامه داد: همانطور که رزمندگان در جبهه ها مقاومت کردند امروز هم باید در برابر هجوم دشمنان ایستادگی شود.

 

حجت الاسلام علیخانی بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و پاسداری از خون پاک شهدا در جامعه تأکید کرد و افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین رسالت‌های اصحاب رسانه بوده که باید به درستی تبیین و در اولویت قرار گیرد.


وی با بیان اینکه شهرستان رامسر دارای ظرفیت های متعددی بوده و کارهای خوبی در گذشته انجام شده است اظهار کرد: مهمترین ظرفیت شهرستان رامسر مردم خوب و نیروی انسانی است.

 

حجت‌الاسلام علیخانی افزود: دو کار شاخص در شهرستان رامسر انجام شده است که فرودگاه شهدای رامسر با بهره برداری از باند جدید و افزایش پروازها و دانشگاه های متعدد و پردیس بین الملل ثمرات مهمی برای غرب مازندران و شرق گیلان دارد.

 

وی با بیان اینکه رامسر نماد همزیستی مسالمت آمیز سنت و مدرنیته است تصریح کرد: مردم جواهرده نمادهای سنتی را با صنایع دستی حفظ کردند که سبب احیای سنت های قدیمی و سنتی است.

 

امام جمعه رامسر گفت: یکی از ظرفیت های شهرستان رامسر علمای گذشته و دانشجویان و نیروی انسانی است که بعنوان شناسنامه ما هستند.

 

 

کد خبر 1097405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha